Friday, April 30, 2010

u r accepted...!!!

aduyai arineh besh btol la...td g interview..arineh 2nd interview..smlm 1st...alhamdullilah sgt2 aku dpt kje kat c2...aku umo da 26 tapi aku xde career lagi...erm...aku harap sgt2 la yg neh yg terakhir...aku da mls na pk n cari kje len lagi...sejak aku benti kje kat vads...bley di katekan ari2 aku g interview...da la sijil aku ilang...yg tggl hnye la photo copy jew...erm...aku xtaw la sape yg amek sijil 2 sbb nye aku mmg xde bwk lgsung sijil aku 2 kuar dr blik...xpela...Allah da bg rezki kje kat tmpt baru neh aku cube la sdaye upaye aku...aku dpt jadi event coordinator in sales and marketing...aku xpenah la buat sales n marketing neh...tp aku akan cube la...aku na tuka attitude aku...aku na bubah...hehhe..sbb 2 la aku na bina career aku... :)

dokan aku... :D

No comments:

Post a Comment