Saturday, May 21, 2011

salah aku jugak... :'(

sume orang na salahkan aku...yela orang xkan paham kalo bende neh xjadi kat diri diorang sendri...baru2 neh aku g downtown mines...aku g sane ngn dydy...aku xsgke plak bley terserempak ngn liya n paan n co... :p ermmm n aku xsangke gak min pown ade kat sekitar 2 mase 2...aku plak xbawak hp mase 2...rupe2 nye min text aku "pergh jalan xnmpk org..gud job" sumpah aku xnmpk dye n xprasaan pown dye mase 2...emmm aku sure dye mmg sday or skit aty bile nmpk aku ngn dydy...aku mmg xna dye nmpk aku bile aku ngn dydy...aku xmaw skit kan aty dye pown...aku xsmpi aty....tapi na wat cmane dye nmpk aku...aku pown xley na salahkan dye kalo dye ckp kat orang2 sekeliling aku ade laki len sbb 2 aku tgglkan dye....

*aku bkn tgglkan dye sbb laki lain tapi sbb perangai n diri dye sndri*

tapi xpela..aku biarkan jew sbb dye lagi sday skng neh n aku xmaw dye tanggung sorang2...xpela awk ckp jew la kat sume orng yg sy curang / gatal / pompan xtaw malu n macam2 lagi aslkan awk bahagie...

sy sentiase doakan yg terbaik utk awk n sy dakan awk jmpe pengganti yg lagi bagus lagi cantek lagi pandai lagi setaraf ngn awk...sbb sy xde pape wak...sy ilmu agame pown cetek...sy mintak maaf kat awk dr hujung rambut smpi hujung kaki...bukan sy sengaje na wat awk cmneh tapi sy da tawar aty bile awk layan sy dr dulu smpi skng....

No comments:

Post a Comment