Tuesday, June 8, 2010

keje baruuuu...weeee!

start 1/6/2010 aku dpt kje baru...monitor log dr oversea... ;p
keje kat PJ..best la sbb aku ade tanble aku sendri, PC sendri...yg penting internet sendri...hahhaa :)) sume opismate kat cni chinese n aku sorng jew mlayu...hehhee...

bulan 6 neh rmai btol yang kawen..mber2 ramai da kawenneh..hehhee...aku ntah bile lagi tah...na kawen pown bagi aku biarla aku ready tol2 dlu...skang neh pown ase xpuas enjoy ngn mber2... :) sebab kawen neh kalo bley na kekal smpi ke akhir hayat..bukan kawen skejap2 neh..hukhuk...

berat badan aku da jadi 70kg da skang n aku xtaw laa bile na trn brat bdn aku neh...huhuh...nnt baju kawen pown xmuat...hakhakhak...

aku harap kje baru neh ok la n kalau boley da xmaw bhutang da...2bulan nye gaji neh aku na setel utang... :) doakan aku murah rezki nye... ;p kalau performance bagus bln 7 dpt g jepun... ;p
ntah bile na smpai negara org neh...hehhee ;p

No comments:

Post a Comment