Tuesday, June 15, 2010

lagenda budak setan :)

sume orng ngah sibuk memperkatekan hal lagenda budak setan skang neh..aku pown xsaba2 jugak na tgk citer mase kuar dulu..seb bek laa ade link ngn staff gsc alamanda memandangkan dulu aku kje kat gsc alamanda.. :)

most of audience yang tgk tanpa bace buku diorang akan kate best citer neh..mmg best citer neh tapi people who read the novel ssh na ckp citer neh best...most of komen i already read sume nye akan komen d same thing.. close up shot! :)) smpai aku dalam hall pown aku dok kire tahi lalat farid kamil on that big screen... :D

a week before LBS screening, aku bace balik novel tu..which is i borrowed from someone [walaupon novel tu da terbelah 2.. ;p] na refresher la katekan..bile da tgk movie, mmg disapointed la jugak sbb bnyk sgt yg diolah n bertuka...n paling xpuas ati babak Kate [fazura] sket sgt...mmg akan ade smbungan crite neh tentang katerina but dlm movie neh xtunjuk lgsung diorng bercinte...tetibe jew scene Kate nanges dlm restroom... :'(

xpela..hope smbungan crite neh akn lebeh mantap...aku harap sgt yg LBS neh wat drama...and really ikot novel... :))

as a malaysian,do support malaysian movie... :)

No comments:

Post a Comment