Tuesday, July 6, 2010

anak ikan baru di roda... :)

ermmm...ase nye da lme xbela 'anak ikan' neh...hehehe..tp br2 neh cam ade tesangkot plak kat sorang ank ikan neh..hahhaha :)) masalahnye budak neh pown pantang tgk aku pastuh tros g kat aku..kalau dok pown na dekat2...hahaha...malam tadi aku call 'K' mintak no die..hahha...bley plak c 'K' tros bagi phone die kat 'anak ikan' neh..heee...akak maloo *blushing*..hahhaha..bile ckap ngn die tuh upenye die mmg beharap kowt aku mntak no phone die..kahkah...xtaw plak aku kan...
hah! 2 mknenye 'umpan' da mngene!heheh...siap ajak aku g tgk die men futsal lagi mlm tadi...x ngantok plak aku en en en...mmg xg la wa kojo kowt esok...hahaha..xpe2 pelan2 kayoh..

tgk dulu ape cer en en en...layan wat geli2 dulu tgk ape jadi... :)) heheheh..

No comments:

Post a Comment