Wednesday, July 7, 2010

xde mood laaa.... :(

dear blog..
aku da stat ase xbes da na kje kat silverlake neh.. :(
bkn nye aku neh memilih keje tp kadang2 bos kalo pangai cam shial pown xley jadi kje gak..sakit gak aty aku kje ngan die neh..cine bodoh yg gampang..! i dun mean all chinese but only to this person..meluat pown ade gak..aku baru kje sebulan n then he assumed aku bley wat sume keje2 yang die bagi tuh tanpe die ajar kew??bangang!~ dulu ade this 1 girl keje cni sebelum aku and her name is nurul ain..dat girl keje stahun jew pastuh blah..aku ase pown die xtahan ngn pangai cine giler neh..lepas 2 ade chinese boy keje cni..pown same keje 3 bln pas2 blah...ermmm...aku ase bos aku neh yg ade mslh... masalah bos aku neh plak di sebabkan name aku nurul aina so die igt aku neh jelmaan nurul ain td tuh n so die rase die xpayah ajar aku pape and aku bley pandai wat kje neh sume!maaaapppooossss cenggitu!!

skang neh aku ngah tunggu offer dr TEP..aku da isi borang untuk ganti tempat ida da..hopefully dpt la aku kje kat c2.. :)) im back on track... :)

No comments:

Post a Comment