Tuesday, October 26, 2010

fiezat safzat :(

lately neh trase kehilangan sgt2...sejak arwah xde neh aku pown hilang rakan mngadu...sday btol la..ijad pown makin ilang gak...skang neh na jmpe die pown punye la ssh sgt2...call mmg jao skali la..msg pown da kdg2 da...aku pown xtaw nape die mkin jao sgt ngn aku skng neh...aku xrase aku buat salah pown ngn die tp die da mkin jao da ngn aku...skng da de rules baru plak..tgk wyg smggu skali..emmm dlu tgk bnyk kali pown xpe...sday sgt2..xtaw na kate ape da...mntak nasihat mber2 sume kate 'ko kapel jew ngn ijad tuh'...adesh mmg payah la kalo na pikir kapel2 neh...xde mkne nye la c ijad 2 na kapel ngn aku..n aku pown kalo bley na elak kan bnde2 2 jadi...

xkan la sbb dean ade ijad jadi cm2...aku ngn dean 2 mber jew kowt...ermmm baru kwn mmg la rapat...stakat neh mmg bnyk kali gak la aku tgk wyg ngn dean..ijad ckp die xpat layan aku dlm bulan neh sbb die kate die bz sangat2 ngan keje...tp xkan la smpi xbley na komen2 kat page aku langsung...aku nmpk da yg die da len...sbb bile ktorang tgk wyg pown salu nye ktorang pgang tgn n aku msti taruk pale aku kat bahu die n die akan taruk pale die kat kat pale aku...tp skang da len...tgk die pown da len tym tgk wyg ngn aku..tgn pgang tp pale kat tmpt len n aku da ase sgt2 jao ngn die...aku sday sgt2...adeh...aku xmaw sape2 pown ganti tempat die...tp skang neh aku da ase yg aku da di ganti ngn org len...aku da penat pk so skng neh ape aku bley buat...just let it be..if he turn back to me n he is mine...if otherwise so just let it go n he just not for me..

No comments:

Post a Comment