Monday, October 11, 2010

saye yang menurut perintah - TAKDIR

fuiyoo xley tdo lagi neh...mate terang benderang lagi neh...gpown xabes lagi bace sal proton...hadui letih wooo...sok ade interview ngn proton..ntah hapela na jawab sok neh..mampos...

lame da xmerapu kat cni...bnyk bende da jadi...skang min da kat perak..kat simpang pulai..lagipown kitorang da break da..mase gado 31/8 arituh die kate tym 2 la putus nye...aku pown xtaw da na kate ape..aku punye la snggup g rumah die kat perak 2 semate2 na pjuk die balik stelah seminggu die xcall n msg semenjak die blik kg...ermmm...aku rse mmg da xde jodoh kowt ngn die...lagipown bg aku die mmg layak dpt lagi better dr aku..aku neh ape la sgt...xckup sifat dr mate die...(macam la die ckup sifat sgt)hahhaha :p

mase open house arituh..aku pown kenal2 la ngn mber naz...xsangke la plak mlayan gak die...name die dean...stakat neh tali pancing xsangkut lg la..chillex dlu..wakaka...cume skang neh aku rindu sgt ngn min..tapi kdg2 tuh aku da xrase pape da...aku xbley na rase pape...sbb da bnyk sgt die buat aku nanges...die buat aku sakit aty...sume bende ade jew la yg xkene ngn die...aku sgt2 stress...aku xtawla pompan mne la yg bley tahan ngn pangai die...

pape pown aku doakan sume nye yang terbaek utk die...smoge ape yg die na n hajti akan tercapai...aminn...


~.a.m.i.n.a.y.n.a.~

No comments:

Post a Comment