Friday, April 1, 2011

01/04/2011

hari neh hari jumaat yang penoh makne...arineh abang mahathir yang bari jew aku kenal mase keje kat Honda menggal dunie....dye meninggal kol 4 pagi sebab heart attack..pagi2 lagi dorang da anta msg kat aku gtaw yang abg mahathir da mnggal...arineh aku stat keje baru plak...mati-mati aku igt aku kene april fool...hahhaha...tapi rupe2nye btol abg mahathir da pegi mnggalkan kami sume... :'(

walau mcm mane pown hidop mesti di teruskan...aku pown xberkesempatan na g mlawat dye tadi... :'( aku tebayang arwah azam... :'( aku rindu azam giler2 kowt...aku mmg takot sgt2...hilang org yang aku sayang...xmampu la aku na tanggung agaknye... :(

buat arwah abang mahathir,sy sentiase doakan yang baek2 utk abang...walaupown kite bari jew knal dalam sbulan neh tapi sy tetap igt gurau senda abg...sy maafkan sgale2nye abg mara2 sy....paling sy tekilan xsempat sy na blanje abg... :( smoge abg ditemptkan di kalangan org2 yang berimah...al fatihah..

rest in peace :'(

No comments:

Post a Comment