Wednesday, April 13, 2011

doorgift / souvenir part II


skang da bulan april..bulan 4 la tuh...pape preparation 1 hape pown xbuat lagi...ermmmm...banyak window shopping jew....just survey kat tenet...banyak gak la yang aku da 'riki' website..cari kat google laaa....yahoo laaa....ermmm cari kat blog....pergh mmg banyak sangat2...tapi mestila na pilih yang terbaek kan...yang terbaek 2 la penin pale na cari... :D

previous entry aku da masuk kan box ape aku na gune kan?kan?kan?kan?

so entry kali neh aku naciter sket pasal isi dalam tuh...tapi macam besela kan mesti la ikot bajet gak en en en...hehhe ;p

----> yang neh rose soap....aku suke bau sabun rose neh...so aku ingat kan na letak kan sabun neh dalam kotak tadi...harge dye dalam rm1.10 untuk 1 karung kecik 2...n ade 2 sabun rose dalam 2... :D


-----> lagi 1 choice aku untuk taruk dalam box 2 ade lah cupcakes...ermmm yang neh harge dye rm1.50 untuk cupcake & ribbon & tag :p aku xtaw la dapat krang kew x kalo amek seribu.... :p

No comments:

Post a Comment