Sunday, September 11, 2011

dugaan bertimpa-timpa...

dear blog....

dugaan datang bertimpa-timpa...samapi aku rase aku dah xboley handle dah....kadang-kadang aku rase better aku mati dari menyusahkan family aku.... :'(

bende neh smua aku bukan nye aku mintak nak jadi...bende da jadi....

ibu plak tengah berangin jew dengan aku...sku rase na balik umah pown dah xbesh...
hadoi...berat sungguh dugaan Mu ya Allah....tapi aku taw Kau masih sayangkan aku sebab tuh Kau bagi dugaan neh kat aku supaye aku sentiase ingat kan Kau ya Allah..... :)

aku bersyukur... :D

4 comments:

  1. sabar ye dear, nora pun sedang hadapi dugaan. dear nak email untuk antar template :)

    ReplyDelete
  2. allah sedang menguji kekuatan hati kamu, dear..

    salm perkenalan!

    ReplyDelete
  3. ema : biaselaaa dugaan dengan min lagi....

    Nora : hehehhe baru prasan komen neh dear...bz sampai xsempat na bukak blog neh...

    dhiera : saam perkenalan... :) terime kasih dear... :(

    ReplyDelete