Sunday, November 6, 2011

lamenye tak update blog :)

dear blog....

sorry sangat sebab dah lame tak update kamu en blog...banyak betul cerite sy nak cerite ngan kamu neh.. :)

past 2 months, dydy masuk wad di sebabkan batu karang & sakit jantung...wwwwaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!
aku jadi sangat tertekan mase tu...setiap ari aku datang melawat dy at hospital...sedih sangat2 sebab xsanggup tengok dy dok atas katil tu dengan tiub pasang kat dada & tangan dye... :'(
dydy admit ke hospital 14 september 2011...mase tu aku bawak dye pegi ke ED (kecemasan)..aku pon memang da cuak da mase tu...aku rase nak menanges je!! :'(

dah dekat 1 jam aku tunggu dydy kat dalam ED tuh, aku pown call ibu suruh tengok ape jadi kat dydy aku tuh...ibu cakap dydy 'BRADY' maknenye heart rate dydy bawah 50...maknenye denyutan jantung dye xlaju macam kite yang normal neh...

dydy kene tahan kat red zone...aku punye nanges mase tuh... :'( Tuhan jew yang taw!!!
lepas tuh dydy kene tahan kat CCU plak...dye pown tido jew...aku punye takot la mase tuh yela mesin yang attached kat dada tuh asek bunyi2 jew...aku risau sangat mase tuh...

di pendekkan cerite dydy admit wad 4B selame seminggu...alhamdulillah dye da ok da skang neh...batu karang dye da turun da ke pundi kencing...tapi pasal jantung tuh dye kene refer dekat jabatan kardiologi hospital serdang...

aku harap semuanye berjalan lancar sampai la hari bahagia kami... :D

No comments:

Post a Comment