Saturday, November 20, 2010

game masih diteruskan...

arineh gadoh besa ngn dean...mau x nye...ngah lepak2 kuar ngn die tetibe ade msg msuk..tgk2 bitch 2 bagi msg..so aku hangenla sbb die kate die xmsg n xcall langsung dat bitch...emmm nak jadikan cite stiap kali aku skodeng die msti die ade kat umah...aku taw de jmpe dat bitch time kje kat pullman..aku pown da xtaw na wat ape...die kate die da stop msg dat bitch da...tp tgk2 blom ag...n bitch 2 asek mara2 jew...tadi die na explain kat aku...die kate die da knal ngn bitch 2 da lame da...sbenanye die da tunggu dat bitch da lme n dengan slamber nye die kantoi ngn mber die...mase kitorang kua tgk wayang,one of his fren nmpak kitorang n gtaw kat dat bitch...tetibe bitch 2 na mara2 lak...padahal die sndri yg ckp die xmaw dean kaco die lagi...yang aku xphm die xmaw kat dean tp sbok maki2 c dean neh...mcm sial jew pangai...bagi syarat mcm2 kat dean...aku mmg la bengang ngn dean tp sakit aty lak ngn bitch 2...ko xmaw tp ko na ikat org ikot telunjuk ko plak...lagi la aku xpaham....

skang neh aku ckp kat dean bagi aku mase tok trime die balik sbb kunun2nye aku da tawar hati la ngn die...hahhaha

at the same time aku baru baek ngn ijad...kemaen lagi aku besayang2 ngn die dpan dean...saje na bakar2 dean 2...aku mmg sakit aty sgt ngn dean 2...xpela...kite tgk sjao mane die na troskan ayat2 die yg ngarot2 tuh...

No comments:

Post a Comment