Saturday, November 13, 2010

im so confused @_@


baru2 neh aku bebaik balik ngn min...sbb aku tgk die cam da btol2 bubah...die da stat call n msg aku..even text aku 'gud mornink'...aku pown mmg hepy sgt sbb die da bubah n aku keep bagi die pluang sbb aku mmg tol2 syg kat die...aku na idop ngn die kalo bley tp sume 2 mcm aku sorang jew yg rase...die xde rase pape pown...so aku asek pjuk die n ajak die tunang n kawen cpt...so die pown ckp kat aku die ok sgt n die pown xsaba2 na kawen n idop ngn aku...tp sblom aku tdo aku salu pk kitorang neh btol2 ade jodoh kew...sbb aku tgk bnyk tol dugaan yg datang n yg paling perit lagi asek gadoh n kitorng bnyk xshaluan...care kami befikir sgt laen...so aku xtaw btol kew die jodoh aku...aku pown xtaw n stiap kali aku solat aku akan doa supaye tunjukkan la jodoh aku...kadang2 aku da penat pk sal jodoh sbb aku ase jodoh aku sgt jao skang neh...mmg kalo bley aku na kawen n ade famly sndri tp cume skng neh aku terlalu frust utk rase bahagie...aku rase aku xlayak ase bahagie sbb aku rse aku da bnyk sakitkan ati org sblum neh...sbb tuh smpi skng aku still xdapat hati aku sendri...aku mmg perlukan min tp aku rase kami makin jao...ape yang aku perlu buat hanyelah sabar...Allah xkan menguji hamba-Nya lebih dr kemampuan hamba-Nya....

aku sentiase redha :)

skang neh aku ade sumone yang btol2 na kat aku n i wish i can accept him 2 be my other half....aku pown kalau boleh mmg na elak kan...aku mmg da stat sayang kat die...tapi hati aku xley nak trime die lagi...dari care n gaye die mmg die bsungguh2 n die try pjuk aku jmpe famly die...aku lom ready n sbenanye aku ngn min pown ade kate putus lagi....stakat neh mmg aku rase bhagie ngn die cume kadang2 tuh aku rase rimas sgt222....ermmmm...

aku rimas sbb die jenis na bekepit n ari2 na jumpe n na call na sms stiap mase...even time kluar pown aku ase xbnafas sbb die nng sgt kuat plok2...dalam kete pown even die drive dia akan pgang tgn aku...seyesly aku mmg sgt2 rimas...aku akan try elakkan tuh sume...aku da bgtaw kat die supaye cr gf scepat mgkin...sbb aku xlayak utk die...die lagi mude dr aku sbenanye...famly die blom tentu bley trime aku...so better aku xbagi die harapan...

sorry en ahmad zhariffuddin awang :(

No comments:

Post a Comment