Sunday, November 28, 2010

i am a player not a lover

makin lame makin complicated plak...ape yang aku ase skng da laen...nape jdi cmneh pown aku xtaw...kalo na di ikotkan aku mmg xmaw kat dean...tapi bile aku perhatikan pangai dean mmg sebijik cam pangai aku...aku xbniat pown na maen2kan dean...dalam mase yang same aku xley na lepaskan min...aku sayangkan min tp aty aku da xrase sayang or cinte die mcm dulu lagi...aku taw die sayang kan aku tp aku asek tingat jew ape yg die penah wat kat aku dlu...mmg ssh aku na lpe...walopown aku syg die n aku na jd wife die...kadang2 aku pk biala die cari yang lagi baek dr aku...aku neh da la trok n mmg xseswai lgsung ngn die...

skang neh aku mmg da sayang kat dean...care die care pasal aku mmg aku ske la...maybe sbb aku da lame xrase bebunge2 cmneh kowt...aku ase aku da falling ngn dean...ngan care die 2 mmg aku ase betuah sangat bile aku ngn die...emmmm padan la da bitch xley na lepaskan dean neh...still msg ckp rindu n teringat kat dean...kadang2 aku rase aku cam na lepaskan jew dean tuh...but sometimes aku ase aku tamak na kat dean 2 sorng...

skang neh aku plak ngn ijad kemaen flirt2 lagi...heheheh...

No comments:

Post a Comment