Wednesday, March 30, 2011

adoh pening nye na pilih... :p

entry kali neh ak na citer sket pasal doorgift utk wedding aku nnt...memang banyak sangat choice n mate aku sangat2 rambang utk pilih apekah bende nye yang bakal aku pilih utk dijadikan wedding doorgift nnt...heheheh.... :
setelah berbincang ngan 'si dear' :p adelah seket yang kami sepakat na pilih utk dijadikan doorgift...hikhikhik :p

++ yang neh 'plain box' Plain box (3.5x3.5x4inch (RM 1.00) Min order: 300pcs
~~ jadi aku plan na beli kotak neh n adelah isi2 yang akan di isi dalam neh nnt :p
~~ ribbon 2 nnt same ade kaler gold ataupown kaler hijau apple... :D heheheh :p


selain dari choice yang neh ade lagi choice lain...ekeke :p kan aku da kate memang aku ngan penin pilih sebab banyak sangat bende2 comey... :P

~~ ermm yang neh pown memang aku suke sangat2!!! comey n harge pown berpatutan la jugak...hikhik :D

~~ bagi yang paper bag yang kaler biru pekat tuh yang skali ade ribbon polkadot tuh harge dye RM1.00 and minimum order dye adelah 108 pieces...paper bag neh punye size 12cmx6cm so kalo order dalam 800 pieces boley dapat kurang lagi kowt... :D

~~ so yang box yang baby blue tuh yang siap ade ribbon n luv2 tuh saiz dte 5.5x5inch and harge dye rm 1.50 and minimum order 108 pieces :P ngengenge :D

untuk paper beg neh sebenanye banyak sangat corak n choice nye smpi mate aku da kelabu asap untuk pilih...adoyai.... :D

setakat neh 2 neh jewla dulu yang final kami berdua pilih...hehehe...2 pown begadoh2 da ngn encik shayang sebab dye pilih mende laen...ekekkeek...tapi neh aku nye blog so aku tunjuk ape yang aku pilih jew dulu...wakakkaka....next entry aku wat pasal isi nye pulak...hehehe :D

No comments:

Post a Comment