Monday, March 28, 2011

ok..bab pelamin ok... :p


ermmmm...asenye sume org ade pelamin impian dorang utk wedding kan....hehhehe....same la ngn aku gak....entry kali neh aku na cite sket sal pelamin yang aku na tym wedding aku...hehehhe...aku xmaw la pelamin yang sarat2 sangat...aku na yang simple sbb 'main spotlight' adelah aku bukan pelamin kan kan kan kan kan kan....heheheh :D

kalau na di ikotkan baju kawen aku kaler hijau pekat so aku na amek pelamin kaler putih or hijau but hijau sikit2 jew...hehhee :D









lebih kurang macam neh laaa pelamin yang aku na...hehhehehe....tengah semangat wat perancangan na kawen ne...ekekeke :P
tapi memang kene bajet betol2 neh... hehehh :p

next entry aku na citer pasal doorgift plak...perghh mmg rambang mate tgk doorgift yang belambak2 choice nye...sampai aku pown xtaw na pilih yang mane... :p

No comments:

Post a Comment