Sunday, March 27, 2011

just for the memory... :)

ermmm aku xpenah citer pown pasal tunang aku arituh...ermmm..maybe kali neh na wat post mortem sket laaa...hehhehe....mase na tunang dulu beriye2 na baju kaler hitam+merah...na lain dari yang lain la kunun2 nye...hahhaha...bile sampai kat nilai 3 na cri kain kaler merah+hitam smua nye xberkenan...hahha...mmg xbesh lagsung...ermmm na cari merah pown 1 pown xbekenan...hahhaha... :DD

mase 2 macam2 kaler aku pgang...pink la..purple la...mcm2 kaler..biru la...mak aku asek la pgang kain kaler hijau n xabes2 tnye...'ijau neh xmaw kew?cantek neh....' hahhahah :DD

akhirnye ade 1 kain neh nampak sgt cantek...hahha...kain kuning di raje :p hahahha...finally jumpe gak 2 pown 2 3 kali aku ulang alik ke kedai lain manelah taw tetibe ade kaler yang aku berkenan kang mnyesal plak!!!hee.. :p

No comments:

Post a Comment