Wednesday, August 17, 2011

hukum memakai emas putih dan platinum...

dear blog...

baru2 neh aku jalan2 kat The Mines ngan dydy.aku pown lalu kat 1 kedai cincin platinum neh...tapi aku neh kurang paham la jugak pasal platinum neh...

sebab aku tengok cincin platinum neh nampak lagi elegant plak cuts dye n more nicer la orang cakap...ehee ~cakap mat salih plak! gedix~

bile aku search kat google banyak yang cakap cincin platinum neh lagi mahal dari cincin emas or cincin emas putih...cincin platinum neh bukan cincin stainless steel taw...tuh cincin besi..ehee :D  aku mati2 la ingat kan cincin stainless steel...kakkaka ^_^

cincin platinum neh pown tak haram bagi lelaki untuk pakai...

lagipown kalau cincin platinum neh tak boley nak gadai2 neh.... >.<


 ~ kelas kau jah dapat cincin kahwin camneh!! ^_^
 ~ aku sbenanye nak cari cincin yang macam neh la untuk majlis nikah nanti...tapi dydy kate dye na bagi gelang tangan or rantai...tapi aku tambah la kate kat dye : kenape dydy tak bagi 2 2 jew...kan besh... (^^,) hehehe...gatai gatai gatai

No comments:

Post a Comment