Wednesday, August 10, 2011

ramadhan oh ramadhan (^^,)

dear blog...

hari ni dah masuk hari ke 10 ramadhan...sekarang ni aku dah dapat nak control pemakanan aku dah...hehhe...sebelum ramadhan hari tu aku ade timbang n berat aku AMAT  SANGAT berat...hahahh >.<  berat aku dah mencecah 70kg kowt!! interesting!! mampos!! ntah hape la yang aku melantak gamak nye...ni first time aku jadi seberat ni...haduuuiiii.... :) nak bawak diri pon payah dah sekarang neh... :D

hari ke 10 ramadhan aku pegi la timbang balik...nak tengok la konon2 nye ade perubahan ataupown tidak...heheh :p mase timbang tuh berdebar-debar plak...hahha dah macam nak kawen plak gamaknye... ^_^

fuh alhamdulillah dah turun 4kg dah...sekarang ni berat aku dah jadi 66kg...hahahha!!! kalau na di ikotkan still berat lagi laa....kakakka!!! haish...aku nak kene turunkan berat aku jadi 60kg ni....nak kawen punye pasal...bulan puase neh la masenye aku nak cube diet n control pemakanan aku...heee :D

aku harap sangat2 dapat la capai berat 55-60kg tuh...huhu...at least aku boley la pkai balik baju2 lame aku tuh...kikiki *perasan* @@

selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak... :D

No comments:

Post a Comment