Saturday, August 13, 2011

pelamin roman katenye...tehee :p

dear blog...

last weekend aku ade la pegi tempat bridal aku tu untuk tukar tarikh kawin sebab aku cakap kat Tommy si WP nih aku kawin dalam bulan 4...hahahha...padahal mase tuh aku nak mengelak la dari terpengaruh dengan promo2 dari si Tommy neh...kikiki.. :p tapi akhirnye aku terpengaruh jugak...hahahha :D

untuk bridal aku da tempah Davency Wedding Workshop (DWW) sebagai Main Bridal aku... :p

pakej yang DWW offer pown boleh tahan la jugak...hehhee...tu yang aku terpengaruh tuh....

so last weekend aku pegi la tengok butiknye kat jalan ipoh...boleh tahan jugak la butik dye...tapi cume masalah nak parking jew...sebab jalan dye sempit gak laa...so long story short aku pown sendiri keliru ngan warna tema wedding aku nanti...hahah...sebab bile da jadi baju kawin nanti aku rase semua prempuan akan nampak santek sangat... :D

so kat bawah neh aku add la gambar or sample aku ambil dari google yang aku berkenan sangat2 kat hati ku ini...kikiki :P



~ pelamin yang cantik giler neh memang buat aku kecur air liur la plak...



 ~ yang neh pelamin dari karnival pengantin kat picc arituh....memang cantek la kan..suke sangat!!!


~ yang neh pown cantek sangat2..tapi aku xberape berkenan dengan kaler purple la plak...heheh :p cube bayangkan kalau kain backdrop tu di tuka ke kaler hijau turqoise (^_^) 


dengan butik bridal yang aku book neh memang diorang sediakan pelamin 5 panel pown...da include dengan promotion.... :) hehehe....so kene tunggu lepas raye nanti baru pegi pilih pelamin :D

1 comment:

  1. salam..
    hi boleh share tak pengalaman kerjasama dengan davency ni...any probs tak?

    ReplyDelete